Verf - vandaag besteld, vandaag gratis afhalen
Verf - thuisbezorgd
Persoonlijk interieuradvies
Een comfortabel thuis, van A-Z verzorgd
Klantenservice

Klantenservice

Contact form

* Verplichte velden

Informatie

Your Company name

Post
0000 XX City
Land

Company info line 1
Company info line 2
Company info line 3


Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

1.1 Hoe werkt het als ik mijn product wil afhalen in de winkel?

Als je kiest voor ‘afhalen in de winkel’, zorgen we ervoor dat het artikel zo snel mogelijk in de winkel van je keuze aanwezig is. Je weet dan zeker dat het artikel aanwezig is en je hoeft niet te wachten bij de kassa. Zodra de bestelling in de winkel klaarligt, ontvang je een bericht van de winkels met een tijdslot voor afhalen. Neem bij het ophalen van je bestelling je orderbevestiging mee.

1.2 Wat als mijn product na bestellen niet op voorraad blijkt te zijn?

Dat is natuurlijk ontzettend vervelend. In dit geval nemen we z.s.m. telefonisch of per mail contact met je op.

1.3 Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

In je online winkelmandje door één van onze winkels worden je bezorgkosten exact uitgerekend. Dan weet je precies waar je aan toe bent. Voor het verzendklaar maken, controleren en afleveren van je bestelling betaal je bezorgkosten zijn €9,- per bestelling. En vanaf € 250,- is het gratis.

Je kunt je online bestelling ook gratis afhalen in één van onze winkels, dit kun je aangeven in de winkelwagen tijdens het bestellen van je artikelen in onze webshop.

1.4 Krijg ik een track & trace code?

Wij vinden het belangrijk dat je als klant op de hoogte bent van waar je pakket is. Daarom krijg je als je voor 4 uur besteld dezelfde dag van ons een e-mail met een link zodat u uw bestelling volgen kunt. Ben je bijvoorbeeld niet thuis op het moment dat de bezorger komt? Geen nood, je kunt je bezorging verplaatsen naar een ander moment of het pakket ergens bij je in de buurt afhalen.

Klachten

2.1 Ik heb een klacht, hoe lossen we het op?

Als je een bestelling binnen heeft gekregen en je bent hier niet helemaal tevreden over kun je contact met ons opnemen via: [email protected].

Probeer zo duidelijk mogelijk te verwoorden wat het probleem is en eventueel foto’s van het probleem bij te voegen. Wij streven ernaar om het naar ieders tevredenheid op te lossen.

2.2 Waarom moet ik naar de winkel als er iets mis is met de bestelling, het betreft een online bestelling?

Als er iets mis is met de bestelling, kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice (als er iets ontbreekt bijvoorbeeld). Als je ontevreden bent over het product zelf, dan vragen wij je om contact op te nemen met één van onze winkels.

In de winkel kan één van de specialisten samen met jou de klacht beoordelen en bepalen wat de beste oplossing is.

Retourneren

3.1 Wat mag ik wel/niet retourneren?

De meeste producten die Home Made By verkoopt worden speciaal voor jou op kleur gemengd of op maat besteld. Deze producten kun je niet retourneren; dit betreft verf en meubels. Behang en Verlichting kun je na ontvangst binnen 14 dagen retourneren. Mits onbeschadigd en in originele verpakking. Bijvoorbeeld behang die eenmaal uit folie is gehaald kan niet meer geretourneerd worden. Twijfel je of een item al dan niet retour mag worden gestuurd? Stuur ons vooraf een mail voor meer informatie: [email protected]

Op die manier voorkom je mogelijke teleurstelling achteraf en we helpen je graag.

Product/Collectie

4.1 Ik zoek een product, maar kan het niet vinden?

Op de webshop tonen we alleen producten die gemakkelijk te bestellen zijn in onze webshop zoals verf, behang en meubels. Kun je het product niet vinden, gebruik dan de zoekfunctie rechtsboven.

Mocht je producten als vloeren, raamdecoratie of gordijnen zoeken dan verwijzen we je graag door naar één van onze winkels. Wij verkopen deze producten inclusief het inmeten en installeren, dus we adviseren je hier graag over in een persoonlijk gesprek.

4.2 Kan ik ook in het weekend of op zondag bestellen?

De webshop is 24/7 voor je beschikbaar, indien je een product in het weekend hebt besteld zal deze op de eerste volgende werkdag voor je worden verwerkt. 

4.3 Ik heb een vraag over een specifiek product.

We proberen van elk product zoveel mogelijk informatie te geven op de website. Het kan altijd voorkomen dat je net andere informatie zoekt. Voor meer informatie zijn de medewerkers in de winkels (ook tijdens de lockdown) per mail of telefoon bereikbaar. 

4.4 Hoeveel behang heb ik nodig?

Belangrijk is dat er goed wordt opgemeten. Meet daarom altijd op verschillende plekken.

4.5 Kan ik jullie behang ook in het echt bekijken?

Tijdens de lockdown kun je de behangcollectie helaas niet in de winkels bekijken. Wel is het mogelijk om te overleggen of inspiratie op te doen met één van onze interior designers, zij adviseren je graag online of (op veilige afstand) bij je thuis.

4.6 Welke behanglijm kan ik het beste gebruiken?

De behanglijn kun je direct aan je bestelling toevoegen, je hebt de keuze uit twee soorten: No. 60 & No 61.

No 60 is een kant en klaar lijm die je kunt gebruiken bij het verlijmen van materialen zoals glasweefsel en vliesbehang. De lijm is geschikt voor alle licht zuigende ondergronden, zoals gips en beton. De inhoud van de emmer is 10 KG en is voldoende voor ca 35 m2.

No 61 is een kant en klaar lijm welke zeer geschikt is voor alle Vliesbehang soorten.
Deze lijm is geliefd door zijn makkelijke verwerking en hoge aankleefkracht. Belangrijk: de ondergrond dient schoon, vast, vlak en in geringe mate zuigend te zijn. Sterk zuigende ondergronden voorbehandelen met verdunde lijm of grondeermiddel.

4.7 Kan het behang ook op hout of MDF geplakt worden?

Dit kan wel maar je moet de ondergrond wel schoon en vetvrij maken. Wij adviseren ook om de ondergrond nog te gronden voor je gaat behangen. Gebruik een voorstrijkmiddel en laat het een nachtje drogen het behang zal dan beter hechten. Houd er rekening mee dat er bij een dunne plank de kans bestaat dat deze door de lijm krom gaat trekken.

4.8 Ik heb te weinig behang besteld, wat nu?

Het is geen probleem om extra behang bij te bestellen in de webshop.

!Controle; hoe werkt dit bij ons:
Als je een aanvullende bestelling plaatst, via de webshop dan wel e-mail, dan is het verstandig dat u het batchnummer van de gebruikte rol bij de order vermeld. Deze informatie staat op het etiket van de rol die u reeds gebruikt heeft.

Op deze manier kunnen wij uit dezelfde batch met hetzelfde verfbad extra behang voor u bestellen. Zo weet u absoluut zeker dat u geen kleurverschil zult hebben tussen de verschillende rollen.

4.9 Hebben jullie ook een behangservice/ kan ik het behang laten aanbrengen?

Professioneel behang laten aanbrengen? Ja, dat kan! Je kunt hierover het beste even overleggen met één van de vakspecialisten uit een winkel bij jou uit de buurt.

4.10 Is het mogelijk om naast mijn verfbestelling ook bijv. lakrollers en kwasten te bestellen?

Op dit moment is het niet mogelijk om deze producten in onze webshop te bestellen. Wel zijn deze producten in onze winkels beschikbaar, je kunt het best even telefonisch of per mail contact opnemen met de winkels om te overleggen wat er (gezien de lockdown) mogelijk is.

Betaling

5.1 Op welke manieren kan ik mijn order afrekenen?

In de winkel kunt u gemakkelijk bij ons pinnen. In onze webwinkel kunt u gemakkelijk met Ideal betalen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »